Araştırma size her zaman doğru bir öngörü sağlar.
Çozüm Broşür
Çözüm Broşür
Çozüm Kitapçık
Çözüm Kitapçık
Çalışmalarımız
24 Haziran Genel / Cumhurbaşkanı seçimleri çalışmamıza katılmak için tıklayınız

Fuarlar markaların hedef kitlelerine kendilerini en iyi anlatabildikleri, görüşlerini paylaşabildikleri bilgilendirme ve tanıtım kanallardan biridir. Fuar seçimi ve zamanlaması iyi yapılmış ise fuarın etki düzeyinin yüksek olacağı düşünülür. İşte Çözüm araştırma olarak 20 yıllık mesleki deneyimimiz ile katıldığınız fuarlardan hangi düzeyde etkili olduğunuzun değerlendirmelerini yaparak hem etki düzeyini ölçmek hem de bir sonraki fuarlara yönelik planlamalarınızda kurumsal karlılığınıza sağlayacak doğru stratejilerin belirlenmesinde profesyonellerimiz her türlü desteği vermeye hazırdır.

Süreç Nasıl İlerleyecek.

Fuara katılmadan 1 hafta önce soru formu hazırlanarak onayınıza sunulur.

Proje ekibi detaylı olarak eğitime tabi tutulur

Eğitime tabi tutulan anketör ve süpervizörler fuar süresince fuara katılan ziyaretçiler ile açılış saatinden kapanış saatine kadar kapı çıkışında gelen ziyaretçilerden rastgele seçilerek görüşmeler gerçekleştirilecek. Fuarda hangi firmaların stantlarını ziyaret ettikleri neler gördükleri, arayıp da bulamadıkları konular sorgulanacak. Eğer sizin standınız hatırlanmadı is görüp görmedikleri, neler gördükleri ile görüş ve düşünceleri alınacaktır. Fuarın sona ermesi ile birlikte analizler yapılarak stratejik öneri ve görüşler sizinle paylaşılacaktır.

Müşteri temsilcisi ile irtibata geçmek için 0212 283 01 63-64 yada info@cozumarastirma.com.tr adresine yazılı olarak talebinizi bizimle paylaşabilirsiniz.Kurumsal karlılıklarınız için araştırmalarınızda güvenilir çözüm ortağınız olmaktan mutluluk duyarız.

Bu içerik 8 Mayıs 2018 tarihinde güncellenmiştir.