Araştırma size her zaman doğru bir öngörü sağlar.
Çozüm Broşür
Çözüm Broşür
Çozüm Kitapçık
Çözüm Kitapçık
Çalışmalarımız
24 Haziran Genel / Cumhurbaşkanı seçimleri çalışmamıza katılmak için tıklayınız
Çözüm Araştırma Eğitim ve Danışmanlık > Gizli Müşteri Araştırmaları

Gizli Müşteri Araştırmaları

Gizli Müşteri Araştırması” profesyonel ya da gerçek müşterilerin önceden eğitilerek hizmet süreçlerini ölçümlemeleri, deneyimlerini ayrıntılı ve tarafsız bir biçimde rapor etmeleri eylemidir. “Gizli Müşteri keskin hafızaya sahip bir kişidir. İyi gözlemcidir ve deneyimlerini paylaşmaktan hoşlanır. Gizli müşteri denetimleri sırasında normal hayatta nasıl davranıyorsa o şekilde davranır ve çalışanlar onun gizli müşteri olduğunu anlayamazlar.

Çözüm Araştırma gizli müşteri araştırmaları için Türkiye geneli oluşturduğu veri tabanı ile ihtiyaç duyan kurumlara profesyonelleri ile hizmet sunmaya hazırdır.

Gizli Müşteri Araştırmaları

  • Gizli Müşteri Araştırmaları;
    • Personelin hizmet konuları hakkında ne kadar bilgiye sahip olduğunu,
    • Kurum kurallarının ne kadar uygulandığını,
    • Eğitimlerin ne kadar etkili olduğunu,
    • Personelin müşteriye karşı tutum ve davranışlarını
    • Ast – üst ilişkisi içerisinde personelin birbirine karşı tutum ve davranışlarını,
    • Temizlik, görsel ve işitsel duyuruların etkinliğini ortaya çıkarır.
    • Yerleşim düzeninin değerlendirilmesini,
    • Ürün ve hizmetlerin iyileşmesini sağlar.
    • Eğitim ihtiyaçlarını ve fırsatları belirler.
    • Var olan zayıf noktaları ortadan kaldırır.
    • Çalışanların motivasyonunu arttırır.
    • İş körlüğünden kurtulmaya yardımcı olur.
    • Marka algısı ve imajının geliştirilmesine katkı sağlar
    • Sadık müşteri yaratmaya katkı sağlar.
    • Müşteri memnuniyetini arttırır.
    • Satışların yükselmesini destekler.
    • Doğru performans değerlendirmelerine katkı sağlar.
  • Gizli Müşteri İş Süreçleri;
    • Kurum denetim standartlarının belirlenmesi,
    • Gizli müşteri standartlarının belirlenmesi,
    • Denetim senaryosunun hazırlanması,
    • Değerlendirme formunun hazırlanması,
    • Performans puanlarının belirlenmesi,
    • Denetim sıklığının belirlenmesi,
    • Sonuçların excel ve powerpoint ortamında hazırlanması,
    • Şube ve genel bazlı kategorik puantajlama,
    • Başarı yüzdeleri ve başarı sıralaması,
    • Şube bazlı yetersizlikler, görüş, öneri ve yorumlar yapılması,
    • Excel ortamında hazırlanmış akıllı haritalar ile çoklu analizler yapabilme imkânı sağlanması ile sona erer.

Çözüm Araştırma profesyonelleri kurumunuza özgü Gizli Müşteri Araştırma modelleri geliştirmeye hazırdır.

Araştırma şirketleri,perakende araştırmaları,müşteri memnuniyeti araştırmaları,çalışan memnuniyeti araştırmaları,müşteri memnuniyeti,çalışan memnuniyeti, radyo dinleme alışkanlıkları, televizyon izleme, kamuoyu araştırması, siyasi araştırma, seçim araştırması, yerel yönetim, Pazar segmentasyonu, Pazar payı,doktora, bitirme tezi, odak grup,gizli müşteri,araştırma firmaları, araştırma şirketi, danışmanlık şirketi,araştırma firması,kamuoyu araştırma şirketleri,kamuoyu araştırma şirketi,pazar araştırma şirketleri,pazar araştırma şirketi,piyasa araştırma şirketleri,piyasa araştırma şirketi,Müşteri memnuniyeti araştırmaları, Müşteri memnuniyet araştırması, Çalışan memnuniyeti araştırması, Medya araştırmaları, Reklam Araştırmaları, Kamuoyu araştırmaları, Kamuoyu araştırması, Siyasi araştırmalar, Gizli müşteri araştırması, Seçim araştırmaları, Pazar araştırması, Pazar payı araştırmaları, algı imaj araştırması, focus grup araştırmaları, panel araştırmaları, perakende araştırmaları, sosyal araştırmalar, stratejik plan, performans ölçümlemesi, veri güncelleme hizmeti

 

Bu içerik 14 Ağustos 2017 tarihinde güncellenmiştir.