Araştırma size her zaman doğru bir öngörü sağlar.
Çozüm Broşür
Çözüm Broşür
Çozüm Kitapçık
Çözüm Kitapçık
Çalışmalarımız
24 Haziran Genel / Cumhurbaşkanı seçimleri çalışmamıza katılmak için tıklayınız
Çözüm Araştırma Eğitim ve Danışmanlık > Grup Tartışmaları / Focus Gruplar
  • Grup tartışmaları araştırmalarda sıkça başvurulan etkili bir araştırma yöntemidir.
  • Grup tartışmaları moderatör eşliğinde belirli sayıda katılımcının bir araya gelerek önceden belirlenen konu hakkında görüş ve düşüncelerini anlattıkları kalitatif bir araştırma yöntemidir.
  • Katılımcılar araştırma konusu ve kapsamına bağlı olarak belirlenir.
  • Katılımcılar önceden hazırlanmış süzgeç anket formları uygulanarak belirlenir.
  • Grup tartışmaları genelde 7-8 katılımcıdan oluşur. Amaca bağlı olarak 4-5 katılımcıdan oluşan mini gruplar da söz konusudur.
  • Grup tartışmaları ortalama 1,5 – 2 saat süreli olur.
  • Katılımcılara toplantıya katılmalarından dolayı hediyeler verilir.
  • Grup toplantıları, araştırma konusu ve içeriğine bağlı olarak farklı illerde gerçekleştirilebilir.
  • Grup toplantılarından etkin sonuçlar almak için katılımcıların ilk kez katılmış olmalıdır ve araştırma kriterlerine bağlı olarak kotalar uygulanır.
  • Değerlendirme sonuçları DVD ortamında sunulur. İhtiyaç olması durumunda simultane çevirisi yapılır.

Grup tartışmalarında katılımcılar büyük önem arz etmektedir. Araştırmanın kalitesini belirleyen en önemli unsurdur. Çözüm Araştırma uzman moderatörleri ile bu bilinçle hareket ederek müşterilerine hizmet sunmanın gururunu taşır.

Grup tartışmaları hakkında detaylı bilgi/fiyat teklifi almak için tıklayınız

Araştırma şirketleri,perakende araştırmaları,müşteri memnuniyeti araştırmaları,çalışan memnuniyeti araştırmaları,müşteri memnuniyeti,çalışan memnuniyeti, radyo dinleme alışkanlıkları, televizyon izleme, kamuoyu araştırması, siyasi araştırma, seçim araştırması, yerel yönetim, Pazar segmentasyonu, Pazar payı,doktora, bitirme tezi, odak grup,gizli müşteri,araştırma firmaları, araştırma şirketi, danışmanlık şirketi,araştırma firması,kamuoyu araştırma şirketleri,kamuoyu araştırma şirketi,pazar araştırma şirketleri,pazar araştırma şirketi,piyasa araştırma şirketleri,piyasa araştırma şirketi,Müşteri memnuniyeti araştırmaları, Müşteri memnuniyet araştırması, Çalışan memnuniyeti araştırması, Medya araştırmaları, Reklam Araştırmaları, Kamuoyu araştırmaları, Kamuoyu araştırması, Siyasi araştırmalar, Gizli müşteri araştırması, Seçim araştırmaları, Pazar araştırması, Pazar payı araştırmaları, algı imaj araştırması, focus grup araştırmaları, panel araştırmaları, perakende araştırmaları, sosyal araştırmalar, stratejik plan, performans ölçümlemesi, veri güncelleme hizmeti

Bu içerik 26 Eylül 2016 tarihinde güncellenmiştir.