Araştırma size her zaman doğru bir öngörü sağlar.
Çozüm Broşür
Çözüm Broşür
Çozüm Kitapçık
Çözüm Kitapçık
Çalışmalarımız
24 Haziran Genel / Cumhurbaşkanı seçimleri çalışmamıza katılmak için tıklayınız

Çözüm 1997 yılında ekonomik ve sosyal alanlarda ulusal ve uluslararası düzeyde, pazarlama ve kamuoyu araştırmaları yapmak amacıyla kurulmuş profesyonel bir araştırma kuruluşudur. Bugün ülkenin 81 ilinde kent-kır farkı gözetmeksizin müşterilerine hizmet sunmaktadır.

Çözüm, her projenizde sizinle birlikte düşünecek uygulanabilir çözüm önerileri üretecektir. Tüm projelerde, alanında uzman personeli ile ortak akıl prensibince en doğru verileri en kısa sürede ve en uygun maliyetle sunar.

Çözüm ile çalışmak kısa sürede birçok müşterimiz için yıllar boyu sürecek verimli bir iş birliğine dönüşmüştür. Bu ilişkileri her zaman karşılıklı ilgi, saygı ve güven temeline oturtmak, bizim için yalnızca “iş yapmaktan” çok daha önde gelmektedir. Amacımız Çözüm ile bağlantısı olan herkesin kazanmasını sağlamak ve bu bağlamda kurumsal karlılığa yönelik alınacak kararlarda ihtiyaç duyulan verilerin oluşturulmasında pazar araştırmalarında çözüm ortağınız olmaktır. Çözüm Araştırma ESOMAR ICC vb. meslek örgütleri tarafından belirlenmiş mesleki etik kurallara titizlikle uyar.

Araştırma şirketleri,perakende araştırmaları,müşteri memnuniyeti araştırmaları,çalışan memnuniyeti araştırmaları,müşteri memnuniyeti,çalışan memnuniyeti, radyo dinleme alışkanlıkları, televizyon izleme, kamuoyu araştırması, siyasi araştırma, seçim araştırması, yerel yönetim, Pazar segmentasyonu, Pazar payı,doktora, bitirme tezi, odak grup,gizli müşteri,araştırma firmaları, araştırma şirketi, danışmanlık şirketi,araştırma firması,kamuoyu araştırma şirketleri,kamuoyu araştırma şirketi,pazar araştırma şirketleri,pazar araştırma şirketi,piyasa araştırma şirketleri,piyasa araştırma şirketi,Müşteri memnuniyeti araştırmaları, Müşteri memnuniyet araştırması, Çalışan memnuniyeti araştırması, Medya araştırmaları, Reklam Araştırmaları, Kamuoyu araştırmaları, Kamuoyu araştırması, Siyasi araştırmalar, Gizli müşteri araştırması, Seçim araştırmaları, Pazar araştırması, Pazar payı araştırmaları, algı imaj araştırması, focus grup araştırmaları, panel araştırmaları, perakende araştırmaları, sosyal araştırmalar, stratejik plan, performans ölçümlemesi, veri güncelleme hizmeti

Çözüm’de buluşma dileklerimizle…

Bu içerik 26 Eylül 2016 tarihinde güncellenmiştir.