Araştırma size her zaman doğru bir öngörü sağlar.
Çozüm Broşür
Çözüm Broşür
Çozüm Kitapçık
Çözüm Kitapçık
Çalışmalarımız
24 Haziran Genel / Cumhurbaşkanı seçimleri çalışmamıza katılmak için tıklayınız

Nedir?

  • Ürünün fonksiyonel özelliklerinin yanında ürünün fiziksel ve kişiliğine ait karakteristiklerinin değerlendirilmesidir.
  • Marka isminin, logosunun ve ambalajının tüketici algılayışında tetikleyici özelliğini ölçer.

 

Getirisi:

  • Marka ve logosunun tüketici zihninde neler çağrıştırdığı belirlenir,
  • Marka ve ürünü üreten firma bütünlüğü değerlendirilir,
  • Marka ve logonun ürünü ne denli temsil ettiği ortaya çıkar,
  • Markanın söylenişinin ne derece kolay olduğu, akılda kalıcılığı, diğer markalardan ne derece ayrıştırılabildiği ve dikkat çektiği belirlenir,
  • Ambalaj, grafik tasarım, renk, boyut, satın almaya ikna etme, ürün ve marka imajına katkı, kullanım pratikliği, ayırt edicilik gibi kriterler açısından tüketicinin görüşü alınır.

 

İsim-Paket-Ambalaj Testi araştırmaları hakkında detaylı bilgi/fiyat teklifi almak için tıklayınız

Araştırma şirketleri,perakende araştırmaları,müşteri memnuniyeti araştırmaları,çalışan memnuniyeti araştırmaları,müşteri memnuniyeti,çalışan memnuniyeti, radyo dinleme alışkanlıkları, televizyon izleme, kamuoyu araştırması, siyasi araştırma, seçim araştırması, yerel yönetim, Pazar segmentasyonu, Pazar payı,doktora, bitirme tezi, odak grup,gizli müşteri,araştırma firmaları, araştırma şirketi, danışmanlık şirketi,araştırma firması,kamuoyu araştırma şirketleri,kamuoyu araştırma şirketi,pazar araştırma şirketleri,pazar araştırma şirketi,piyasa araştırma şirketleri,piyasa araştırma şirketi,Müşteri memnuniyeti araştırmaları, Müşteri memnuniyet araştırması, Çalışan memnuniyeti araştırması, Medya araştırmaları, Reklam Araştırmaları, Kamuoyu araştırmaları, Kamuoyu araştırması, Siyasi araştırmalar, Gizli müşteri araştırması, Seçim araştırmaları, Pazar araştırması, Pazar payı araştırmaları, algı imaj araştırması, focus grup araştırmaları, panel araştırmaları, perakende araştırmaları, sosyal araştırmalar, stratejik plan, performans ölçümlemesi, veri güncelleme hizmeti

 

Bu içerik 11 Eylül 2017 tarihinde güncellenmiştir.