Araştırma size her zaman doğru bir öngörü sağlar.
Çozüm Broşür
Çözüm Broşür
Çozüm Kitapçık
Çözüm Kitapçık
Çalışmalarımız
24 Haziran Genel / Cumhurbaşkanı seçimleri çalışmamıza katılmak için tıklayınız

Post-Test AraştırmaNedir?

  • Reklamın yayın sonrası ne derece etkin ve başarılı olduğu tespit edilir.
  • Reklam yayınlandıktan sonra ya da yayınlandığı süre boyunca öngörülen başarısını yakalayıp yakalamadığı tespit edilmesidir.
  • Reklam başarısının reklam içeriği ve materyallerinin başarısı ile birlikte medya planı, hedef kitle reaksiyonları, rakip reklamlar, ekonomik ortam, marka tercihleri vs. gibi birçok faktörlerden de etkilendiği görülür.

Getirisi:

  • Yayın sonrası reklamın ne derece öngörülen hedeflere ulaştığı tespit edilir.
  • Reklamın marka imajı ve konumu üzerindeki etkisi ölçümlendirilir.
  • Gerekiyorsa reklam filmleri, hedef kitlenin beğenisi ve istekleri doğrultusunda revize edilebilir.
  • Yine gerekiyorsa reklamın medya planını revize etmeyi sağlayacak veriler elde edilir.
  • Reklam için harcanan emek ve bütçenin ne derece geri döndüğünün yaklaşık olarak görülmesini sağlar.

 

Post-Test araştırmaları hakkında detaylı bilgi/fiyat teklifi almak için tıklayınız

Araştırma şirketleri,perakende araştırmaları,müşteri memnuniyeti araştırmaları,çalışan memnuniyeti araştırmaları,müşteri memnuniyeti,çalışan memnuniyeti, radyo dinleme alışkanlıkları, televizyon izleme, kamuoyu araştırması, siyasi araştırma, seçim araştırması, yerel yönetim, Pazar segmentasyonu, Pazar payı,doktora, bitirme tezi, odak grup,gizli müşteri,araştırma firmaları, araştırma şirketi, danışmanlık şirketi,araştırma firması,kamuoyu araştırma şirketleri,kamuoyu araştırma şirketi,pazar araştırma şirketleri,pazar araştırma şirketi,piyasa araştırma şirketleri,piyasa araştırma şirketi,Müşteri memnuniyeti araştırmaları, Müşteri memnuniyet araştırması, Çalışan memnuniyeti araştırması, Medya araştırmaları, Reklam Araştırmaları, Kamuoyu araştırmaları, Kamuoyu araştırması, Siyasi araştırmalar, Gizli müşteri araştırması, Seçim araştırmaları, Pazar araştırması, Pazar payı araştırmaları, algı imaj araştırması, focus grup araştırmaları, panel araştırmaları, perakende araştırmaları, sosyal araştırmalar, stratejik plan, performans ölçümlemesi, veri güncelleme hizmeti

 

Bu içerik 8 Eylül 2017 tarihinde güncellenmiştir.