Promosyon Etkinlik Araştırmaları; promosyon (promosyon, numune dağıtımı, vs.) gibi pazarlama aktivitelerine başlamadan önce aktivitenin türünden, içeriğine kadar birçok açıdan değerlendirilmesini ve hedef kitleye en uygun biçimde ulaşılmasını sağlar.
Promosyon etkinlik araştırması aşağıdaki her bir aşama için uygulanabilir;
Promosyon aktivitelerine başlamadan önce, kalitatif araştırma teknikleri ile görüşleri alınan hedef kitlenin muhtemel promosyon aktiviteleri ile ilgili değerlendirmeleri ve önerileri alınır. Bu fikir ve öneriler kantitatif araştırma teknikleri ile test edilir ve hangisinin en etkin olacağı tespit edilir.
Promosyon faaliyetlerine başlamadan önce ve başladıktan sonra gerçekleştirilecek iki ayrı kantitatif araştırma sonuçları birbiri ile karşılaştırılır ve promosyon aktivitesinin etkisi ölçümlendirilir.
Promosyon etkinlik araştırmalarının getirileri;
Promosyon Etkinlik Araştırması hakkında detaylı bilgi/fiyat teklifi almak için tıklayınız