Araştırma size her zaman doğru bir öngörü sağlar.
Çozüm Broşür
Çözüm Broşür
Çozüm Kitapçık
Çözüm Kitapçık
Çalışmalarımız
24 Haziran Genel / Cumhurbaşkanı seçimleri çalışmamıza katılmak için tıklayınız
Çözüm Araştırma Eğitim ve Danışmanlık > Promosyon Etkinlik Araştırması

Nedir?

Promosyon (promosyon, numune dağıtımı, vs.) gibi pazarlama aktivitelerine başlamadan önce aktivitenin türünden, içeriğine kadar birçok açıdan değerlendirilmesini ve hedef kitleye en uygun biçimde ulaşılmasını sağlamaktır.

Promosyon etkinlik araştırması aşağıdaki her bir aşama için uygulanabilir.

  • Yeni promosyon aktivitelerinin oluşturulması
  • Mevcut promosyon aktivitelerinin etkinliklerinin ölçümlen dirilmesi

Promosyon aktivitelerine başlamadan önce, kalitatif araştırma teknikleri ile görüşleri alınan hedef kitlenin muhtemel promosyon aktiviteleri ile ilgili değerlendirmeleri ve önerileri alınır. Bu fikir ve öneriler kantitatif araştırma teknikleri ile test edilir ve hangisinin en etkin olacağı tespit edilir.

Promosyon faaliyetlerine  başlamadan önce ve sonra  gerçekleştirilecek iki   ayrı kantitaf araştırmanın sonuçları birbiri ile karşılaştırılır ve promosyon  aktivitesinin etkisi ölçümlen dirilir.

 

Getirisi

  • Pazarlama ve satış hedeflerinize ve hedef kitle beklentilerine en uygun promosyon aktivitesini seçebilir,
  • Promosyon aktivitelerinizin ne derece başarılı olabileceğini ve marka imajı ve satın alma eğilimi üzerinde ne derece etkili olacağını öngörebilir,

Mevcut promosyon aktivitelerinizi değerlendirip, başarısızlık varsa son verebilir ya da revize edebilirsiniz.

Promosyon Etkinlik araştırmaları hakkında detaylı bilgi/fiyat teklifi almak için tıklayınız

Araştırma şirketleri,perakende araştırmaları,müşteri memnuniyeti araştırmaları,çalışan memnuniyeti araştırmaları,müşteri memnuniyeti,çalışan memnuniyeti, radyo dinleme alışkanlıkları, televizyon izleme, kamuoyu araştırması, siyasi araştırma, seçim araştırması, yerel yönetim, Pazar segmentasyonu, Pazar payı,doktora, bitirme tezi, odak grup,gizli müşteri,araştırma firmaları, araştırma şirketi, danışmanlık şirketi,araştırma firması,kamuoyu araştırma şirketleri,kamuoyu araştırma şirketi,pazar araştırma şirketleri,pazar araştırma şirketi,piyasa araştırma şirketleri,piyasa araştırma şirketi,Müşteri memnuniyeti araştırmaları, Müşteri memnuniyet araştırması, Çalışan memnuniyeti araştırması, Medya araştırmaları, Reklam Araştırmaları, Kamuoyu araştırmaları, Kamuoyu araştırması, Siyasi araştırmalar, Gizli müşteri araştırması, Seçim araştırmaları, Pazar araştırması, Pazar payı araştırmaları, algı imaj araştırması, focus grup araştırmaları, panel araştırmaları, perakende araştırmaları, sosyal araştırmalar, stratejik plan, performans ölçümlemesi, veri güncelleme hizmeti

 

Bu içerik 11 Eylül 2017 tarihinde güncellenmiştir.