Araştırma size her zaman doğru bir öngörü sağlar.
Çozüm Broşür
Çözüm Broşür
Çozüm Kitapçık
Çözüm Kitapçık
Çalışmalarımız
24 Haziran Genel / Cumhurbaşkanı seçimleri çalışmamıza katılmak için tıklayınız
Çözüm Araştırma Eğitim ve Danışmanlık > Satış ve Pazarlama Stratejileri

Satış ve Pazarlama StratejileriNedir?

“Erişilmek istenen nokta olarak tanımlanabilen amaca ulaşmak için takip edilen yoldur.”

Bu süreçte bir strateji belirlemek için bilinmesi gereken kriterler şunlar;

  • Hangi hizmetler pazara sunulmalı,
  • Hangi pazar segmentlerinin üzerinde durulmalı,
  • Pazara erişmek için hangi kanallar kullanılmalı,
  • Ürün veya hizmetlerin hangi özellikleri tüketici açısından bir değer yaratacaktır,
  • Rakip firmaların durumu nedir,
  • Hedef kitlenin beklentileri nelerdir,
  • İş hedefleri nelerdir vb. sorularla bir yol belirlenir.

 

Getirisi:

  • Zaman ve paradan tasarruf sağlar,
  • Bilinirliliği arttırır,
  • Kurumun imajını destekler,
  • İşletmeye faaliyet gösterdiği alanda rekabet üstünlüğü kazandırır,,
  • Sektör ortalamasının üstünde kar elde edebilir,
  • Çalışan sadakatini ve verimliliğini arttırır,
  • Satışlara, müşteri sadakatine ve markanın tavsiye edilirliğine yukarı doğru ivme kazandırır,
  • İşletmenin uzun dönem amaçları ile ilgili olarak yöneticiler arasında bir duyarlılık yaratır,
  • İşletme içi ve dışı iletişimi güçlendirir,
  • Müşteri memnuniyetini ve tercihlerini olumlu yönde etkiler,

Satış ve Pazarlama Stratejileri araştırmaları hakkında detaylı bilgi/fiyat teklifi almak için tıklayınız

Araştırma şirketleri,perakende araştırmaları,müşteri memnuniyeti araştırmaları,çalışan memnuniyeti araştırmaları,müşteri memnuniyeti,çalışan memnuniyeti, radyo dinleme alışkanlıkları, televizyon izleme, kamuoyu araştırması, siyasi araştırma, seçim araştırması, yerel yönetim, Pazar segmentasyonu, Pazar payı,doktora, bitirme tezi, odak grup,gizli müşteri,araştırma firmaları, araştırma şirketi, danışmanlık şirketi,araştırma firması,kamuoyu araştırma şirketleri,kamuoyu araştırma şirketi,pazar araştırma şirketleri,pazar araştırma şirketi,piyasa araştırma şirketleri,piyasa araştırma şirketi,Müşteri memnuniyeti araştırmaları, Müşteri memnuniyet araştırması, Çalışan memnuniyeti araştırması, Medya araştırmaları, Reklam Araştırmaları, Kamuoyu araştırmaları, Kamuoyu araştırması, Siyasi araştırmalar, Gizli müşteri araştırması, Seçim araştırmaları, Pazar araştırması, Pazar payı araştırmaları, algı imaj araştırması, focus grup araştırmaları, panel araştırmaları, perakende araştırmaları, sosyal araştırmalar, stratejik plan, performans ölçümlemesi, veri güncelleme hizmeti

 

Bu içerik 11 Eylül 2017 tarihinde güncellenmiştir.