Araştırma size her zaman doğru bir öngörü sağlar.
Çozüm Broşür
Çözüm Broşür
Çozüm Kitapçık
Çözüm Kitapçık
Çalışmalarımız
24 Haziran Genel / Cumhurbaşkanı seçimleri çalışmamıza katılmak için tıklayınız
Çözüm Araştırma Eğitim ve Danışmanlık > Yüz Yüze Yapılan Araştırmalar

Anket formlarının ‘’anketör’’ tarafından toplandığı görüşme şeklidir. Anketör ile cevaplayıcı yüz yüze ilişki kurduklarından cevaplama oranı yüksektir. Aralarında kurulacak ilişki ile cevaplayıcının sorulara doğru cevap vermesi, anlamadığı hususların anketör tarafından açıklanması mümkün olmaktadır.

Yüz yüze görüşmenin avantajları,

  • Cevaplama oranı yüksektir.
  • Cevaplayıcı ile kurulacak güven ilişkisinden kaynaklı doğru veri toplanır.
  • Anketörlerin desteği ile verilerin doğruluğunu kontrol etmek mümkündür.
  • Anketin kolay ve anlaşılır olmasını sağlayacak görselleri cevaplayıcıya gösterebilme imkânı vardır.

Yüz yüze görüşmelerin sakıncaları;

  • Araştırmanın maliyeti diğer araştırma yöntemlerine oranla yüksektir.
  • Saha süresinin uzamasına neden olabilir.
  • Cevaplayıcı ve anketörden kaynaklı yanlış yönlendirmeler gerçekleşebilir.
  • Anketörün yanıtları hatalı işaretlenebilir.

Bilgisayar destekli yüz yüze görüşmeler:

Yüz yüze görüşmelerin bir diğer biçimidir. Cevaplayıcı bilgisayar başında sorulara cevap verir. Soruların kolay anlaşılır olabilmesi için çeşitli elektronik uygulama paketleri ile tasarlanmıştır. Uygulamalar yardımcı ekranlar ve mesajlar ile kolaylaştırılmıştır. Görüşmelerde cevaplayıcıya ihtiyaç duyulan konular ve yönlendirmelerde eşlik eden personel bulunmaktadır. Bilgisayar destekli yüz yüze görüşmeler AVM’ler, konferans salonları, fuarlar vb. yerlerde gerçekleştirilir.

Yüz yüze araştırmaları hakkında detaylı bilgi/fiyat teklifi almak için tıklayınız

Araştırma şirketleri,perakende araştırmaları,müşteri memnuniyeti araştırmaları,çalışan memnuniyeti araştırmaları,müşteri memnuniyeti,çalışan memnuniyeti, radyo dinleme alışkanlıkları, televizyon izleme, kamuoyu araştırması, siyasi araştırma, seçim araştırması, yerel yönetim, Pazar segmentasyonu, Pazar payı,doktora, bitirme tezi, odak grup,gizli müşteri,araştırma firmaları, araştırma şirketi, danışmanlık şirketi,araştırma firması,kamuoyu araştırma şirketleri,kamuoyu araştırma şirketi,pazar araştırma şirketleri,pazar araştırma şirketi,piyasa araştırma şirketleri,piyasa araştırma şirketi,Müşteri memnuniyeti araştırmaları, Müşteri memnuniyet araştırması, Çalışan memnuniyeti araştırması, Medya araştırmaları, Reklam Araştırmaları, Kamuoyu araştırmaları, Kamuoyu araştırması, Siyasi araştırmalar, Gizli müşteri araştırması, Seçim araştırmaları, Pazar araştırması, Pazar payı araştırmaları, algı imaj araştırması, focus grup araştırmaları, panel araştırmaları, perakende araştırmaları, sosyal araştırmalar, stratejik plan, performans ölçümlemesi, veri güncelleme hizmeti

Bu içerik 26 Eylül 2016 tarihinde güncellenmiştir.