Araştırma size her zaman doğru bir öngörü sağlar.
Çozüm Broşür
Çözüm Broşür
Çozüm Kitapçık
Çözüm Kitapçık
Çalışmalarımız
24 Haziran Genel / Cumhurbaşkanı seçimleri çalışmamıza katılmak için tıklayınız

Ambalaj/Ürün/İsim Araştırmaları

İsim, paket, marka testi ürünün fonksiyonel özelliklerinin yanında ürünün fiziksel ve kişiliğine ait karakteristiklerinin değerlendirilmesidir. Ambalaj, ürün, isim araştırmaları marka isminin, logosunun ve ambalajının tüketici algılayışında tetikleyici özelliğini ölçer.

Ambalaj, ürün isim araştırmalarının getirileri;

  • Marka ve logosunun tüketici zihninde neler çağrıştırdığı belirlenir,
  • Marka ve ürünü üreten firma bütünlüğü değerlendirilir,
  • Marka ve logonun ürünü ne denli temsil ettiği ortaya çıkar,
  • Markanın söylenişinin ne derece kolay olduğu, akılda kalıcılığı, diğer markalardan ne derece ayrıştırılabildiği ve dikkat çektiği belirlenir,
  • Ambalaj, grafik tasarım, renk, boyut, satın almaya ikna etme, ürün ve marka imajına katkı, kullanım pratikliği, ayırt edicilik gibi kriterler açısından tüketicinin görüşü alınır.

İsim-Paket-Marka Testi Araştırmaları hakkında detaylı bilgi/fiyat teklifi almak için tıklayınız

İsim-Paket Ambalaj Testi

İsim-Paket Ambalaj Testiodak grup araştırması yapan firmalar,panel araştırması yapan firmalar,pazar araştırma şirketi,pazar araştırma şirketleri,pazar araştırması, pazar payı araştırmaları yapan firmalar, perakende araştırmaları yapan firmalar,      cati araştırması

Bu içerik 15 Kasım 2018 tarihinde güncellenmiştir.