Araştırma size her zaman doğru bir öngörü sağlar.
Çozüm Broşür
Çözüm Broşür
Çozüm Kitapçık
Çözüm Kitapçık
Çalışmalarımız
24 Haziran Genel / Cumhurbaşkanı seçimleri çalışmamıza katılmak için tıklayınız
Çözüm Araştırma Eğitim ve Danışmanlık > Kurum Algısı ve İmaj Araştırması

Kurum Algısı ve İmaj Araştırması

Marka İmaj Ve Algı Araştırmaları

Marka imaj ve algı araştırmaları kurum ve kuruluşların iş başarısını ilgilendiren ve etkileyen tüm birey ve grupların nezdinde söz konusu kurumun dışarıdan görünen yüzünü daha iyi anlamak ve tanımlayabilmek için yapılan araştırmalardır.

Kurum algı ve imaj araştırmaları ile;

  • Kurum ve marka imajının nasıl algılandığı,
  • Hedef kitle bazında oluşan kurum ve marka imajının ne olduğu,
  • Markaların güçlü ve zayıf yönleri,
  • Ürün ve hizmet kalitesini arttıracak yollar,
  • Doğru markalaşma stratejileri,
  • Reklam ve pazarlama stratejileri,
  • Karşılanmış ya da karşılanmamış tüm ihtiyaç, istek ve beklentiler,
  • Marka sadakati oranını tespit edilir.

Çözüm Araştırma profesyonelleri marka değerinizi arttırmaya yönelik ihtiyaç duyacağınız verilerin oluşturulması ve stratejik kararların belirlenmesinde hizmet üretmeye hazırdır.

Kurum Algı ve İmajı Araştırmaları hakkında detaylı bilgi/fiyat teklifi almak için tıklayınız

Araştırma şirketleri,perakende araştırmaları,müşteri memnuniyeti araştırmaları,çalışan memnuniyeti araştırmaları,müşteri memnuniyeti,çalışan memnuniyeti, radyo dinleme alışkanlıkları, televizyon izleme, kamuoyu araştırması, siyasi araştırma, seçim araştırması, yerel yönetim, Pazar segmentasyonu, Pazar payı,doktora, bitirme tezi, odak grup,gizli müşteri,araştırma firmaları, araştırma şirketi, danışmanlık şirketi,araştırma firması,kamuoyu araştırma şirketleri,kamuoyu araştırma şirketi,pazar araştırma şirketleri,pazar araştırma şirketi,piyasa araştırma şirketleri,piyasa araştırma şirketi,Müşteri memnuniyeti araştırmaları, Müşteri memnuniyet araştırması, Çalışan memnuniyeti araştırması, Medya araştırmaları, Reklam Araştırmaları, Kamuoyu araştırmaları, Kamuoyu araştırması, Siyasi araştırmalar, Gizli müşteri araştırması, Seçim araştırmaları, Pazar araştırması, Pazar payı araştırmaları, algı imaj araştırması, focus grup araştırmaları, panel araştırmaları, perakende araştırmaları, sosyal araştırmalar, stratejik plan, performans ölçümlemesi, veri güncelleme hizmeti

 

Bu içerik 15 Kasım 2018 tarihinde güncellenmiştir.