Araştırma size her zaman doğru bir öngörü sağlar.
Çozüm Broşür
Çözüm Broşür
Çozüm Kitapçık
Çözüm Kitapçık
Çalışmalarımız
24 Haziran Genel / Cumhurbaşkanı seçimleri çalışmamıza katılmak için tıklayınız

Omnibus

Omnibus; müşterilerin özel sorular sorarak katıldığı ve düzenli aralıklarla tekrarlanan, temsil yeteneği yüksek, ekonomik ve kısa sürede tamamlanabilen esnek bir araştırma yöntemidir.

Çözüm Omnibus ile;

  • Müşteri profiliniz,
  • Marka, ürün ve reklam bilinilirliğiniz,
  • Tüketicilerinizin tutum, davranış ve satın alma alışkanlıkları,
  • Marka ve imaj algınızı
  • Reklam araştırmalarınız,
  • Pazarın avantaj ve dezavantajları gibi konularda ihtiyaç duyacağınız verileri elde edebilirsiniz.

Metodolojisi;

  • 15 yaş üzeri, SES ve yaş aralıkları doğru orantılı olarak belirlenmiş kadın ve erkeklerden oluşmaktadır.
  • 18 ilde gerçekleştirilir. Örneklem, illerin nüfuslarıyla doğru orantılı olarak belirlenir.
  • Temsili örnekleme yöntemi ile mahalle ve semt kotası uygulanır. Görüşmeler yüz yüze ve CATI yöntemiyle yapılır.
  • Araştırmalarda belli profillerdeki tüketiciler hedeflendiğinde, toplam içinde elde edilecek örneklem büyüklüğünün yeterliliğine bağlı olarak ek anket gerçekleştirilmekte ya da araştırma iki dalga halinde yürütülerek kümülatif data üzerinden analiz ve raporlama yapılmaktadır. Bulgular gerektiğinde (istatistiki yeterlilik sağlanıyorsa) yaş, cinsiyet, sosyo-ekonomik statü ve bölgeye göre analiz edilebilmekte ve sonuçları Power Point formatında yazılı olarak raporlanmaktadır.

Omnibus araştırmaları hakkında detaylı bilgi/fiyat teklifi almak için tıklayınız

sosyal sorumluluk araştırmaları yapan firmalar, stratejik plan yapan firmalar, yurt dışında araştırma yapan firmalar, segmentasyon araştırması yapan firmalar, itibar araştırması yapan firmalar

Bu içerik 15 Kasım 2018 tarihinde güncellenmiştir.