Araştırma size her zaman doğru bir öngörü sağlar.
Çozüm Broşür
Çözüm Broşür
Çozüm Kitapçık
Çözüm Kitapçık
Çalışmalarımız
24 Haziran Genel / Cumhurbaşkanı seçimleri çalışmamıza katılmak için tıklayınız

Otomotiv Araştırmaları

Otomotiv Araştırmaları

Otomotiv fazla maliyetli bir sektördür. Bu nedenle bir otomotivin piyasaya sürülmesinde riskler vardır. Bu riskleri fırsata dönüştürebilmek için potansiyel müşterileri anlamak ve müşterilere sürdürülebilir, kalite düzeyi yüksek hizmet sunmak gerekiyor. Ayrıca sürekli değişen teknolojik değişimlere, dalgalanan ekonomilere ve güçlenen tüketicilere uyum sağlamak gerekiyor. Bunun için de ileri düzeyde verilere, analizlere ve modelleme türünün de yer aldığı her türlü araştırmalara yer verilmesi gerekiyor. Çözüm Araştırma şirket olarak otomotiv sektörüne yönelik geliştirdiği özel modeller ile sektöre katkı sağlamaktadır.

Çözüm uzmanları risklerin çok fazla olduğu otomotiv sektöründe ürünlerinizin yaşam döngüsüne yönelik doğru zamanda doğru kararlar geliştirilmesi ve sadakatin yaratılacağı verilerin elde edilmesine yönelik çözümler sunar.

Otomotiv Araştırmaları hakkında detaylı bilgi/fiyat teklifi almak için tıklayınız

 

 

Araştırma şirketleri,perakende araştırmaları,müşteri memnuniyeti araştırmaları,çalışan memnuniyeti araştırmaları,müşteri memnuniyeti,çalışan memnuniyeti, radyo dinleme alışkanlıkları, televizyon izleme, kamuoyu araştırması, siyasi araştırma, seçim araştırması, yerel yönetim, Pazar segmentasyonu, Pazar payı,doktora, bitirme tezi, odak grup,gizli müşteri,araştırma firmaları, araştırma şirketi, danışmanlık şirketi,araştırma firması,kamuoyu araştırma şirketleri,kamuoyu araştırma şirketi,pazar araştırma şirketleri,pazar araştırma şirketi,piyasa araştırma şirketleri,piyasa araştırma şirketi,Müşteri memnuniyeti araştırmaları, Müşteri memnuniyet araştırması, Çalışan memnuniyeti araştırması, Medya araştırmaları, Reklam Araştırmaları, Kamuoyu araştırmaları, Kamuoyu araştırması, Siyasi araştırmalar, Gizli müşteri araştırması, Seçim araştırmaları, Pazar araştırması, Pazar payı araştırmaları, algı imaj araştırması, focus grup araştırmaları, panel araştırmaları, perakende araştırmaları, sosyal araştırmalar, stratejik plan, performans ölçümlemesi, veri güncelleme hizmeti

 

Bu içerik 15 Kasım 2018 tarihinde güncellenmiştir.