Araştırma size her zaman doğru bir öngörü sağlar.
Çozüm Broşür
Çözüm Broşür
Çozüm Kitapçık
Çözüm Kitapçık
Çalışmalarımız
24 Haziran Genel / Cumhurbaşkanı seçimleri çalışmamıza katılmak için tıklayınız

Pre-Test Araştırma

Pre-test araştırmaları reklam kavramının ya da materyalinin hedef kitle ile buluşmadan önce elde edeceği başarı derecesinin ölçülendirilmesidir. Araştırma sonuçları ışığında, gerekiyorsa kavram ya da reklam revize edilmelidir. Pre-test araştırmalarındaki amaç en ideal reklamı hedef kitle ile buluşturmaktır.

Pre-test araştırmalarının getirileri;

  • Yayın öncesi reklam kavram ya da materyalleri optimize edilir,
  • Reklam ile elde edilecek yaklaşık beğeni, ikna olma, farklılık vb. oranlar öngörülebilir,
  • Reklamların satın alma eğilimini ne derece değiştirme gücü olacağı yaklaşık olarak öngörülebilir,
  • Reklam filmleri hedef kitlenin beğenisi ve istekleri doğrultusunda revize edilebilir,
  • Reklamlar henüz yayına girmeden optimize edilerek bütçeyi en efektif şekilde kullanma imkânı sağlanır,
  • Reklam medya planı konusunda daha isabetli kararlar alınır,
  • Reklamın marka imajı ve konumu üzerindeki etkisi hakkında öngörü kazanılır.

Pre-Test Araştırmaları hakkında detaylı bilgi/fiyat teklifi almak için tıklayınız

sosyal sorumluluk araştırmaları yapan firmalar, stratejik plan yapan firmalar, yurt dışında araştırma yapan firmalar, segmentasyon araştırması yapan firmalar, itibar araştırması yapan firmalar

Bu içerik 15 Kasım 2018 tarihinde güncellenmiştir.