Araştırma size her zaman doğru bir öngörü sağlar.
Çozüm Broşür
Çözüm Broşür
Çozüm Kitapçık
Çözüm Kitapçık
Çalışmalarımız
24 Haziran Genel / Cumhurbaşkanı seçimleri çalışmamıza katılmak için tıklayınız
Çözüm Araştırma Eğitim ve Danışmanlık > Sosyal Sorumluluk Araştırmaları

Sosyal Sorumluluk Araştırmaları

Sosyal Sorumluluk Araştırmaları

Sosyal sorumluluk bir şirketin ya da markanın kendi isteğiyle sosyal ve çevresel kaygıları, faaliyetlerinin ve paydaşlarıyla ilişkilerinin bir parçası haline getirmesi ve tüm paydaşlara karşı etik ve sorumlu davranması, bu yönde kararlar alması ve uygulamasıdır.

Sosyal sorumluluk araştırmalarının getirileri;

  • Kurumsal sosyal sorumluluk araştırmaları markalara ruh katarak kurum ve markaya değer kazandırır,
  • Tüketici ile ürün arasında güven ilişkisini kurar,
  • Markanın pazar payını büyümesini sağlar,
  • İmaj ve toplumsal değer örtüşmesini sağlar,
  • İtibar yaratır ve var olan itibarı arttırır,
  • Bilinirlik ve farkındalık yaratır,
  • Çalışan özgüveni arttırır,
  • Kurumsallaşmayı kimliklendirme ile hızlandırır.

Sosyal sorumluluk araştırmaları imajı itibara çevirir ve büyütür. İtibar işletmeler için en önemli kazanımdı, kurumların yaptıklarına toplumun özellikle dışarıdakilerin biçtiği değerdir.

Çözüm Araştırma profesyonelleri olarak sosyal sorumluluk projelerine yönelik fikir oluşturulması ve geliştirilmesine yönelik yapılacak çalışmalar için hazırız.

Sosyal Sorumluluk Araştırmaları hakkında detaylı bilgi/fiyat teklifi almak için tıklayınız

 

 

Araştırma şirketleri,perakende araştırmaları,müşteri memnuniyeti araştırmaları,çalışan memnuniyeti araştırmaları,müşteri memnuniyeti,çalışan memnuniyeti, radyo dinleme alışkanlıkları, televizyon izleme, kamuoyu araştırması, siyasi araştırma, seçim araştırması, yerel yönetim, Pazar segmentasyonu, Pazar payı,doktora, bitirme tezi, odak grup,gizli müşteri,araştırma firmaları, araştırma şirketi, danışmanlık şirketi,araştırma firması,kamuoyu araştırma şirketleri,kamuoyu araştırma şirketi,pazar araştırma şirketleri,pazar araştırma şirketi,piyasa araştırma şirketleri,piyasa araştırma şirketi,Müşteri memnuniyeti araştırmaları, Müşteri memnuniyet araştırması, Çalışan memnuniyeti araştırması, Medya araştırmaları, Reklam Araştırmaları, Kamuoyu araştırmaları, Kamuoyu araştırması, Siyasi araştırmalar, Gizli müşteri araştırması, Seçim araştırmaları, Pazar araştırması, Pazar payı araştırmaları, algı imaj araştırması, focus grup araştırmaları, panel araştırmaları, perakende araştırmaları, sosyal araştırmalar, stratejik plan, performans ölçümlemesi, veri güncelleme hizmeti

 

Bu içerik 15 Kasım 2018 tarihinde güncellenmiştir.