Tüketici Alışkanlıkları /Tercihleri Araştırması

Her şirketin yaşaması için, mutlaka yeni müşteri edinmesi gerekir. Bir şirket yeni müşteri bulmazsa bir dönem sonra yok olmaya mahkum olur; çünkü sadık müşterilerin sadakati uzun sürmez. Sadakat zamana yenik düşer.
Seyrek satın alan müşteriler , her biri seyrek satın alsa da- sayıları çok olduğu için, markanın gelirinin göz ardı edilmeyecek bir bölümünü gerçekleştirir. Seyrek satın alım yapan, bu sayıca büyük grup marka için çok önemlidir; onlar olmazsa marka yaşayamaz. Sadece sadık olan ve yüklü miktarda satın alma yapan müşteri grubu şirketin çarklarını döndürmeye yetmez. Hiç bir müşteri uzun süre bir markaya sadık kalamadığı ve belirli bir zaman diliminde markaya sadık olanların da satın aldıkları ürün ve hizmetin bir sınırı olduğu için, müşteri sadakatine yatırım yapmak, bir markayı büyütmeye yetmeyecektir
Bunun içi Çözüm Araştırma profesyonelleri özellikle de yeni ve seyrek müşterilerinizin satın alma tutum ve davranışlarını analiz ederek yeni stratejiler geliştirilmesinin yanı sıra, markanız ve ürünleriniz ile temas kurdurarak deneyimleme yapmalarını sağlayacak süreçler oluşturuyoruz. Yapılan uygulama kolay,çok ekonomik ve kurumsal karlılık sağlamada etkili olan bir yöntemdir. Detaylı bilgi /teklif talebinde bulunmak ve bizimle irtibata geçmek için tıklayınız