Araştırma size her zaman doğru bir öngörü sağlar.
Çozüm Broşür
Çözüm Broşür
Çozüm Kitapçık
Çözüm Kitapçık
Çalışmalarımız
24 Haziran Genel / Cumhurbaşkanı seçimleri çalışmamıza katılmak için tıklayınız
Çözüm Araştırma Eğitim ve Danışmanlık > Tüketici Panel Araştırmaları

Tüketici Panel Araştırmaları

Panel araştırmaları, araştırmanın tekrarlandığı her sefer, yani her ölçümde aynı örneklemden veri toplanan araştırmalardır. Panel araştırmaları, değişimin dinamiklerinin ortaya konmaya çalışıldığı durumlarda kullanışlıdır.

Tüketici paneli, sürekli ve temsil gücü olan bir örneklemden, tüketim eğilimleri düzenli olarak toplamaya dayalı bir araştırma metodudur.

Tüketici panel araştırmalarında;

  • Tüketicinin hangi ürünü/markayı satın aldıkları,
  • Bu ürünü ne miktarda aldıkları,
  • Bu ürün için ne kadar para harcadıkları,
  • Satın alım sıklıkları,
  • Bu ürünü nerede ve ne zaman satın aldıkları vb. konular yanıt bulur.

İhtiyaç halinde, yeni sorular panel araştırmasının katılımcılarına sorulabilir.

Tüketici Panel Araştırmaları hakkında detaylı bilgi/fiyat teklifi almak için tıklayınız

sosyal sorumluluk araştırmaları yapan firmalar, stratejik plan yapan firmalar, yurt dışında araştırma yapan firmalar, segmentasyon araştırması yapan firmalar, itibar araştırması yapan firmalar 

Bu içerik 16 Kasım 2018 tarihinde güncellenmiştir.